5 Ekim 2013 Cumartesi

Yepyeni bir başlangıç / Starting from the zero

Düzenliydi, tutarlıydı, sınırlıydı, rutindi, alışıldıktı ama güvenliydi, tahmin edilebilirdi, ön görüler açıktı! evet hepimizin hayatı aynı düzende gidiyor. 
Benimkide tıpkı böyleydi.
Her şeyim vardı. İyi bir iş sevgili iyi bir kazanç aile hepsi.
Ama mutluluk yoktu.
Bir şeyler eksikti.
Ne mi yaptım?
SIFIRLADIM!! büyük riskler aldım ve sıfırladım.
Yepyeni bir noktadan 0dan başladım.
Para yok, iş yok, kimse yok, bilmediğim bir ülkede bilmediğim bir dilde tek başımayım

Nasıl mı ?
Neden mi?
Hepsini anlatacağım tek tek...
Takipte kalın!

Bu blogla beraber yeni yaşamımı tek tek satır satır sizinle paylaşacağım

STARTING FROM THE ZERO
Ordinary,steady,limited,routine, usual but safe, predictable, easy to live with.
Yes we all live the same. That was the my life excatly.
According to the people I had everything; good job, a boyfrined, a family...
But no happiness 
Something was missing in my life.
What have I done?
I START FROM ZERO! I take big risks and start over.
No money, no job, no one.
I am in a foreign country without knowing their language.
You can start asking me 
WHY?
HOW?

I'll tell you one by one.
Keep up with me!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder